Reklam
Tarih : 2025-05-13 10:54:15

Teknosa 25 Yaşında

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, 25 yaşında! 2000 yılında ‘Herkes için Teknoloji’ mottosuyla yola çıkıp, tüm Türkiye’de teknolojiyi yaygınlaştıran Teknosa, 25’inci yılını güçlü bir iletişim kampanyasıyla kutluyor. Ogilvy 4129 imzası taşıyan ve yönetmen koltuğunda Gürcan Güreşçi’nin oturduğu kampanya, izleyicileri teknolojik olduğu kadar nostaljik bir yolculuğa da çıkarıyor. Teknolojiyle dolu 25 yılın anlatıldığı kampanyada teknolojiyle birlikte dönüşen anlar duygusal ve samimi hikayelerle ekrana taşınıyor. Kampanya, yıllar içinde teknolojinin hayatlara nasıl dokunduğunu, anıları nasıl şekillendirdiğini ve insanları nasıl bir araya getirdiğini anlatan üç özel filmle izleyicilerle buluşuyor. Her biri teknolojiyle iç içe geçmiş duygusal hikayeler sunan filmler, izleyicileri hem geçmişin sıcak hatıralarına götürüyor hem de geleceğe dair ilham veriyor.

Aşk, sevgi, hayal gücü…-

Ahmet Mümtaz Taylan’ın seslendirmesiyle hayat bulan üç farklı hikayenin anlatıldığı seride, Teknosa’nın sunduğu teknolojilerin hayatlara dokunuşuna tanıklık ediliyor. Hikayelerin birinde yıllara meydan okuyan bir aşkı unutulmaz kılan en önemli dinamiklerden biri teknoloji olarak karşımıza çıkıyor. Bir diğer filmde Teknosa, sunduğu teknolojilerle, bir anne ve oğul arasındaki mesafeleri aşarak bağları güçlendiriyor, paylaşılması gereken anları kutluyor. Kampanyanın yüzleri gülümseten diğer filminde ise, samimi ve muzip bir ailede yeşeren çocuksu bir hayal, teknolojiyle yaratıcılığı bir araya getirerek hayat buluyor.

TV ve sosyal medya  başta olmak üzere 360 derece iletişim yapılan kampanyanın prodüksiyonunu ise Riders üstleniyor.

Teknosa, 25. yaşını çalışanlarıyla birlikte kutladığı özel bir kareyle taçlandırdı.

Teknosa’nın 25 yıldır süren bu yolculuğunda, çalışanlarının emeği ve enerjisi büyük bir rol oynuyor.

Mağaza ve depo ekiplerinden genel merkez çalışanlarına kadar Teknosa’nın farklı kademelerinden temsilcilerin teknolojik ürünlerle poz vererek hem çeşitliliği hem de dinamizmi yansıttıkları fotoğraf tüm iletişimin ana taşıyıcı öğesi olarak konumlandırılıyor.

Filmleri izlemek için; https://www.youtube.com/playlist?list=PLhNuw4zRaZJ-IYUAsjFYKXL_MquKSC7uQ

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Teknosa

Reklamveren Temsilcisi: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun, Umut Kaya

Kreatif Ajans: Ogilvy 4129

CEO: Leslie Krespin

CCO: Sami Basut

Yönetici Kreatif Direktör: Setenay Özcan Yıldırım

Kreatif Ekip Lideri: Yiğit Zigaloğlu, İsmail Berat Kösemen

Yazar: Baran Özen, Nida Filiz, Emre Karagöz

Müşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldinç Atamer

Grup Marka Direktörü: Didem Çetin

Marka Direktörü: Seray Atsız Güreşçi

Marka Süpervizörü: Busenur Korkmaz Altun

Strateji Yöneticisi: Kerem Sabuncu

Stratejist: Ayça Menzi

Prodüksiyon Lideri: Şafak Serter

Prodüktör: Kasım Bektaş, Alperen Şehirli

Prodüksiyon Şirketi: Riders Film

Yönetmen: Gürcan Güreşçi

Yapımcı: Damla Sel, Yaren Demir

Post Prodüksiyon Şirketi: Tonic Effects

Dış Ses: Ahmet Mümtaz Taylan

Müzik: DingDong! , Universal

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2025 Galata Haber Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.